Yellow Tea© by Fisana

Skocz do zawartości

Forum NNS używa cookies i podobnych technologii w celu zapewnienia maksymalnej wygody użytkowników przy korzystaniu z serwisu (zapamiętywanie preferencji i ustawień na naszych stronach, zbieranie anonimowych danych dla celów statystycznych). Użytkownik ma możliwość samodzielnej zmiany ustawień dotyczących cookies w swojej przeglądarce internetowej. Więcej informacji w dziale Polityka prywatności

   Akceptuję

Witamy na Forum NNS

Witamy na Forum NNS. Tak jak na większości forów, musisz się zarejestrować aby pisać posty lub zobaczyć tematy widoczne wyłącznie przez zarejestrowanych członków forum. Proces rejestracji jest prosty i łatwy i wymaga podania przez Ciebie minimum informacji. Skorzystaj z możliwości jakie daje Ci rejestracja!

Wśród powodów aby się zarejestrować są:

* Prywatne wiadomości - Korzystając z komunikatora pisz do użytkowników
* Shoutbox - Chcesz coś powiedzieć wszystkim? Użyj shoutbox'a


..a przede wszystkim nie będziesz widzieć tej informacji ;)
Guest Message by DevFuse
 

Zdjęcie
- - - - -

sauna Elixir Health Club Londyn:)


  • Zaloguj się, aby dodać odpowiedź
41 odpowiedzi w tym temacie

  #1 vitorio

vitorio
  • Posty: 31
  • Tematy: 4
    • Czas online: 18g 9m 57s

Napisany: 19 styczeń 2014 o 12:53

Witam wszystkich , tematem saun zainteresowalem sie niedawno , co prawda kiedys tam juz zdarzylo mi sie byc w saunie , w mlodosci , ale trendy nn jeszcze wtedy tak nie istnialy , natomiast wczoraj po uprzednim zapoznaniem sie z lokalizacja wybralem sie do malego lokalu Elixir Health Club , i powiem ze jestem bardzo zadowolony , sa tam dwie male sauny ,jedna nordycka parowa i jedna sucha , oraz jedno dwuosobowe jacuzzi , oraz prysznic , do tego dwa lub trzy stanowiska do masażu , pomieszczenie do posiedzenia , poczytania , wypicia kawy lub cherbaty ewentualnie wody , jakies ciasteczko , no i oczywiscie mozna porozmawiac , jedyną osoba w ubraniu byla menagerka , ale juz hostessa byla nago jak i masazystki .

Podaje link do strony Elixir

http://www.elixir-of-life.com

Pozdrawiam i milego saunowania , jak tylko będę wiedzial cos na temat innych saun to postaram si od razu zamiescic informację .
  • 0

  #2 michoo

michoo
  • Posty: 340
  • Tematy: 17
    • Czas online: 13d 4g 8m 12s
  • Kim jestem:Mężczyzna

Napisany: 19 styczeń 2014 o 14:08

no i jaka byla atmosfera ? jakos tak... hmm... mam wrazenie ze jest to miejsce z podtekstami :)
  • 0

  #3 termer

termer
  • Posty: 52
  • Tematy: 0
    • Czas online: 29d 7g 48m 14s
  • Kim jestem:Mężczyzna
  • Skąd:Śląsk

Napisany: 19 styczeń 2014 o 14:13

A ja myślę, że tam już nie ma żadnych poddtekstów :).
Sądzę Vitorio, że na tym forum nie znajdziesz tego czego szukasz - tu chodzi raczej o inny rodzaj naturyzmu.
Jako kryterium przyjmij czy wybrał byś się z dziećmi .

termer edytował ten post 19 styczeń 2014 o 14:14

  • 1

  #4 vitorio

vitorio
  • Autor tematu
  • Posty: 31
  • Tematy: 4
    • Czas online: 18g 9m 57s

Napisany: 19 styczeń 2014 o 14:19

Atmosfera byla normalna , nikt sie na nikogo nie gapił , kazdy z kazdym rozmawiał , oczywiscie wszyscy saunowali bez podtextow ,

Dopisane: 19 styczeń 2014 o 13:19
Termer , a czego ja szukam ?? Bo nie rozumiem ??.
Wiem co to jest naturyzm , i bardzo lubie to robic , nic wiecej , zadnych podtextow , a malo tego rozmawialem z hostessa ktora mi powiedziala ze zadnych przypadkow sexu itp nie ma w tyl klubie !
  • 0

  #5 fantom07

fantom07

    Weteran Forum

  • Posty: 1520
  • Tematy: 18
  • Kim jestem:Nie powiem

Napisany: 19 styczeń 2014 o 14:24

Trudno mi ocenić czy są podteksty czy nie, ale kultura saunowania byle jaka. Tyłki niektórych szlifują deski.
  • 0

  #6 juliansorel

juliansorel
  • Posty: 407
  • Tematy: 4
    • Czas online: 132d 10g 47m 15s
  • Kim jestem:Mężczyzna
  • Skąd:Podkarpacie

Napisany: 19 styczeń 2014 o 14:24

oczywiscie wszyscy saunowali bez podtextow

Owe "podtexty" to jakaś część ubioru?
  • 1

  #7 vitorio

vitorio
  • Autor tematu
  • Posty: 31
  • Tematy: 4
    • Czas online: 18g 9m 57s

Napisany: 19 styczeń 2014 o 14:36

Wszyscy nago , faktycznie bez recznikow w saunach , ale to nie ode mnie zalezy , przeciez kazdy wie co robi , mi to na przyklad nie przezzkadzalo , ale nie czapiajmy sie szczegołow ;) wazne ze jest sie gdzie rozebrac , sa sauny , itp.
  • 0

  #8 Marek43

Marek43
  • Posty: 489
  • Tematy: 9
    • Czas online: 131d 23g 38m 40s
  • Kim jestem:Para
  • Skąd:Żywiec

Napisany: 19 styczeń 2014 o 16:53

Nie oceniajcie od razu tak surowo. Popatrzcie na linki związane z tym klubem.
British Naturist Clubs - The Association of British Naturist Clubs
www.inffni.org - The International Naturist Federation
British Naturism - The national membership organisation for British naturists
Christian Naturist - Christian Naturist Fellowship

Myślę że to obiekt prowadzony przez prawdziwych Naturystów
  • 0

  #9 vitorio

vitorio
  • Autor tematu
  • Posty: 31
  • Tematy: 4
    • Czas online: 18g 9m 57s

Napisany: 19 styczeń 2014 o 17:17

Dokladnie tak jest , trzeba sie wybrac , zobaczyc i wtedy oceniac :)
  • 0

  #10 fantom07

fantom07

    Weteran Forum

  • Posty: 1520
  • Tematy: 18
  • Kim jestem:Nie powiem

Napisany: 19 styczeń 2014 o 18:47

Dobra vitorio, tak gwoli sprawdzenia ... przełóż mi ichniejszy cennik na nasze ;)
  • 0

  #11 summer.time.77

summer.time.77

    rodzinni saunomaniacy

  • Posty: 5393
  • Tematy: 111
    • Czas online: 142d 1g 29m 58s
  • Kim jestem:Para
  • Skąd:Toruń

Napisany: 19 styczeń 2014 o 20:46

Wszyscy nago , faktycznie bez recznikow w saunach , ale to nie ode mnie zalezy , przeciez kazdy wie co robi , mi to na przyklad nie przezzkadzalo , ale nie czapiajmy sie szczegołow ;) wazne ze jest sie gdzie rozebrac , sa sauny , itp.


Mi bardziej przeszkadza goła dupa na deskach niż lycrowa dupa owinięta ręcznikiem z tym że ja nie jestem naturystą :)

Skoro hostessa mówiła, ze w klubue nie ma seksu to jakos dziwnie to wyglada. Nie przytrafiło nam się aby gdziekolwiek gdzie bylismy ktos nas informował o seksie lub jego braku w saunach a bylismy w kilkudziesieciu obiektach w PL i po za granicami ...
  • 1

  #12 vitorio

vitorio
  • Autor tematu
  • Posty: 31
  • Tematy: 4
    • Czas online: 18g 9m 57s

Napisany: 19 styczeń 2014 o 21:32

Summer .time.77 skoro nie jestes naturystĄ to po co zabierasz glos , rozmawialem z hostessa na kazdy temat , i wyniklo to podczas rozmowy nic wiecej czepiasz sie szczegółów :)

Solar na stronie jest cennik :)
  • 0

  #13 fantom07

fantom07

    Weteran Forum

  • Posty: 1520
  • Tematy: 18
  • Kim jestem:Nie powiem

Napisany: 19 styczeń 2014 o 21:41

Solar na stronie jest cennik


Czytałam, dlatego teraz starym portalowym zwyczajem oczekuję przepraktykowanego przełożenia na "nasze". Jakos tak się tutaj przyjęło, że kazdy bywalec-sprawozdawca to czyni ;)
  • 0

  #14 vitorio

vitorio
  • Autor tematu
  • Posty: 31
  • Tematy: 4
    • Czas online: 18g 9m 57s

Napisany: 19 styczeń 2014 o 21:51

Lokal jest czynny od 14 do 23 kazdego dnia , koszt to para 16 £ singiel 16 £ , od 21.50 juz nikogo wiecej nie wpuszczają , cen masazy chyba nie będę przepisywał .

  • 0

  #15 michoo

michoo
  • Posty: 340
  • Tematy: 17
    • Czas online: 13d 4g 8m 12s
  • Kim jestem:Mężczyzna

Napisany: 19 styczeń 2014 o 22:28

Dokladnie tak jest , trzeba sie wybrac , zobaczyc i wtedy oceniac :)

hmm... bede w marcu w londynie sluzbowo, sprobuje sie wybrac :) :)
bo sauna kolo swiss cottage jakos nie zrobila dobrego wrazenia.
vitorio, polecisz cos jeszcze ?
  • 0

  #16 fantom07

fantom07

    Weteran Forum

  • Posty: 1520
  • Tematy: 18
  • Kim jestem:Nie powiem

Napisany: 19 styczeń 2014 o 22:54

Lokal jest czynny od 14 do 23 kazdego dnia , koszt to para 16 £ singiel 16 £ , od 21.50 juz nikogo wiecej nie wpuszczają , cen masazy chyba nie będę przepisywał .


Hmmm...tak jak myślałam.
  • 1

  #17 vitorio

vitorio
  • Autor tematu
  • Posty: 31
  • Tematy: 4
    • Czas online: 18g 9m 57s

Napisany: 19 styczeń 2014 o 22:58

Solar , chyba ze chcesz zebym przepisał :) bo ja dla kobiety prawie wszystko ;)
  • 0

  #18 fantom07

fantom07

    Weteran Forum

  • Posty: 1520
  • Tematy: 18
  • Kim jestem:Nie powiem

Napisany: 19 styczeń 2014 o 23:03

Własnie o to chodzi, żebyś nie przepisywał tylko komentował styl saunowania. Przeczytaj ostatnią relację Shaversa, a będziesz wiedział o co mi chodzi.
  • 0

  #19 vitorio

vitorio
  • Autor tematu
  • Posty: 31
  • Tematy: 4
    • Czas online: 18g 9m 57s

Napisany: 20 styczeń 2014 o 00:12

hmm... bede w marcu w londynie sluzbowo, sprobuje sie wybrac :) :)
bo sauna kolo swiss cottage jakos nie zrobila dobrego wrazenia.
vitorio, polecisz cos jeszcze ?



Na obecną chwile tylko moge polecic elixir , cicho spokojnie , jak bylem to akurat nie było za duzo ludzi , jak odwiedzw inne sauny to wtedy będę mógł cos wiecej powiedziec , pozdrawiam .



Dopisane: 19 styczeń 2014 o 23:12

Własnie o to chodzi, żebyś nie przepisywał tylko komentował styl saunowania. Przeczytaj ostatnią relację Shaversa, a będziesz wiedział o co mi chodzi.




A wiec zacznę od początku , poczytalem w internecie o tej saunie , i wybralem sie tam w sobotę po pracy , najpierw oczywoscie (jesli jest to ostotne ) poszedlem do domu i wykąpałem sie , potem w metro i znalazlem sie na miejscu pod klubem , wszedlem do malego przedsionka -recepcji , uiscilem oplate w wysokosci 16 £ , wszedlem do wiekszego pomieszczenia gdzie znajduka sie krzesla , małe stoliki , cos jak lada barowa za ktorą jest mała kuchnia , na krzesłach siedzialy dwie panie oraz dwoch panow , mniej lub wiecej odkrytych , hostessa calkowicie naga , dostalem klucz do szawki oraz recznik , nastepnie hostessa mnie oprowadzila po lokalu , pokazala mi wszyatko i poszedlem sie rozebrac , , za pomieszczeniem z kuchenka znajduje sie korytarz w ktorym stoja szawki , oraz pokoje za dzwiami do masazu , ubranie wiec z siebie i do szawki , a nastepnie pod prysznic , i do sauny parowej , potem jacuzzi i znowu prysznic i sauna nordycka , i tak wielokrotnie , potem sauna sucha , w miedzy czasie mila pani hostessa zrobila mi pyszną kawę , bylem tam od 20, 30 do 23 , liczba osob jakie byly w tym czasie to pani menagerka , w ubraniu , naga hostessa , dwie rowniez nagie masazystki , jedna para i czterech panow w tym moja osoba :) wyszedlem
  • 0

  #20 michoo

michoo
  • Posty: 340
  • Tematy: 17
    • Czas online: 13d 4g 8m 12s
  • Kim jestem:Mężczyzna

Napisany: 20 styczeń 2014 o 00:19

, bylem tam od 20, 30 do 23 , liczba osob jakie byly w tym czasie to pani menagerka , w ubraniu , naga hostessa , dwie rowniez nagie masazystki , jedna para i czterech panow w tym moja osoba :) wyszedlem

hmm... w sobote wiecz or, gdzie ludzie maja wolne nastepnego dnia raptem 6 gosci wieczorem? obiekt raczej bardzo kameralny :)
  • 0


Copyright © 2017 NNS