Tablica ogłoszeniowa


Szukasz kogoś na wspólny wyjazd na wakacje, nie wiesz gdzie spotykają się naturyści w Twoim mieście? Zostaw swoje ogłoszenie na naturystycznej tablicy ogłoszeń, a jeśli chcesz poruszyć jakiś temat to zapraszamy na Forum.  

__________________________________________



Najnowsze ogłoszenia

E&W • lusty.affair.kato@gmail.com • GG: 5818283 • Katowice
Niedziela, 22 kwietnia 2018 21:10:27
Witamy, jesteśmy małżeństwem w wieku 35 i 30 lat. Mamy 2 letnią córkę. Chcielibyśmy poznać małżeństwo lub parę z dzieckiem w podobnym wieku do naszego. Cel znajomości to rodzinne opalanie na naturystycznych plażach. Od 2 lat nie byliśmy na nagiej plaży :(

Arek • modypro@gmail.com • Górny Śląsk
Niedziela, 22 kwietnia 2018 17:33:34
W drugiej połowie lipca będę nad Bałtykiem w rejonie półwyspu helskiego. Szukam koleżanki która chciałaby się spotkać i plażować nago możemy to połączyć z wycieczką rowerową 😁 Okolice Dębek też możliwe. Ja, normalny, zadbany facet lat 36.

marmag@poczta.onet.pl • Warszawa
Niedziela, 22 kwietnia 2018 17:06:10
Poznam panie do wspólnego planowania wawa i okolice

Karol • polonezcoupe@o2.pl • wawa
Niedziela, 22 kwietnia 2018 16:54:44
naturysta z okolic warszawy szuka dziewczyny chętnej na naturystyczny wyjazd na majówkę.

Maniek • maniek0917@o2.pl • Warszawaw
Niedziela, 22 kwietnia 2018 07:01:52
Witam poznam Panią lub parę naturystow celem spedzenia wspolnie wolnego czasu na lonie natury . Planuje w tym roku odwiedzic pare plaż w polsce ale i tez chorwacja
Serdecznie zapraszam Panie do kontaktu za mną razem zawsze razniej

Adam • Adam.nudysta@interia.pl • slask
Czwartek, 19 kwietnia 2018 09:39:32
Niespelna50 latek poszukuje milej naturystki ktora takze potrzebuje bratniej duszy w celu wspolnego spedzania czasu. Sauna a w weekend plaza kto wie latem moze chorwacja?

Iza • izaa.iza96@wp.pl • Gdańsk
Środa, 18 kwietnia 2018 16:08:57
Poznam pary lub panów chętny wybrać się na plaże nudystów w Gdańsku. Ona,22 lata

Kon1995 • kon7788877@gmail.com • pomorskie
Wtorek, 17 kwietnia 2018 15:10:45
Witam. Jestem młodym, dwudziestotrzyletnim chłopakiem chcącym poznać kogoś kto wprowadzi go w świat naturyzmu. Wiek nie ma znaczenia.

B&D • naturysci4038@interia.pl • Lubuskie
Poniedziałek, 16 kwietnia 2018 12:03:15
Od lipca trzy tygodnie plazujemy w Grzybowie. chetnie poznamy osoby ,które równiez tam beda w tym terminie i ogolnie poznamy ludzi w celu wpolnych wyjazdów na imprezy naturystyczne. Pozdrawiamy

Zgredzik • piotrek12568460@wp.pl • Pińczów
Niedziela, 15 kwietnia 2018 11:28:53
Witam szukam osob z rejonu Kielc Pińczowa Buska i okolic na wspólne opalanie latem nad wodą nago mam miejsce nad wodą gdzie można być nago spotkajmy się w większym gronie osób

Dawid • likethedream@poczta.fm
Piątek, 13 kwietnia 2018 00:56:38
Hej, szukam towarzyszki do wspólnych wypadów w plener. Miejsc są tysiące, zawsze możemy wybrać kierunek razem i wybrać się na naturystyczny trip. Byłoby miło połączyć z piknik z opalaniem i niekończącymi się rozmowami...

naturysci • alwa26@wp.pl • Tlen: natura • Pomorskie
Czwartek, 12 kwietnia 2018 16:17:26
Witamy kto wybiera się w terminie 24 czerwca 25 lipca do Dembek Fajnie by było było razem poplażować i popiwkować My emeryci ale nie moherowe Berety

Sebo3535 • Volvo64323@interia.pl • Siedlce
Wtorek, 10 kwietnia 2018 16:48:26
Witam.szukam chetnych osob na wspolny wyjazd na naga plaze w lipcu lub ogolnie do nagiego plazowania w okolicy siedlec

Nature • likethedream@poczta.fm • Wrocław
Wtorek, 10 kwietnia 2018 02:47:14
Hej!
Odkrywam powoli moc i przyjemność, jaką niesie ze sobą plażowanie w naturze, nie można ;) Podróżuję głównie samochodem, a jako miłośnik Wrocławia i Dolnego Śląska znam bardzo wiele dobrych miejscówek. Chętnie też skuszę, się na propozycję rowerowego wypadu w naturę w poszukiwaniu nowych miejsc.
Czy jest tutaj jakaś urocza Dziewczyna, która chciałby przeczytać na głos dobry wers książki, czy po prostu pobyć razem i czasem z refleksją kontemeplować uroki chwili?
Ja, 34 l., spotkamy się nad Odrą w okolicach Rędzina? ;)

JA I ONA • ok. WROCŁAWIA
Niedziela, 08 kwietnia 2018 20:48:02
Witamy wszystkich golasków. W majówkę wybieramy się nad Jezioro Paczkowskie, jak będzie pogoda. Jest to
nowa plaża, a może ktos tam już był ??
POZDRAWIAMY PA PA NA ŁONIE NATURY

Ja i ona • Ok. WROCŁAWIA
Piątek, 06 kwietnia 2018 14:30:53
W majówkę jedziemy na plażę nad jezioro Paczkowski. Jest to nowe miejsce spotkań golasków, może ktoś się wybiera🤗Jak wrócimy zdamy relacje 😁 POZDRAWIAMY GORĄCO.